اينستاگرام اينستاگرام .

اينستاگرام

خريد لايك اينستاگرام، استراتژي به سمت موفقيت!

تعداد زياد فالوور اينستاگرام براي كسبوكارها، حكم تأييد اجتماعي را دارد كه بواسطه آن اعتبار برند خود را ارتقاء ميدهند. حال با توجه به اينكه هر تغييري در الگوريتمهاي اينستاگرام فرآيند ديده شدن و جذب فالوور را دشوارتر ميكند، عدهاي با تاكتيكهاي خاصي قصد سرعت بخشيدن به روند رشد خود در اين شبكه اجتماعي را دارند. يكي از اين تاكتيكها، خريد لايك اينستاگرام است. براي يادگيري تكنيكهاي فوقالعاده ساده و سودآور براي رشد كسبوكارتان، حتما پيج اينستاگرام نوين را دنبال كنيد. خريد لايك اينستاگرام از سرويسهايي كه لايك ميفروشند! پيدايش اين روش مربوط به زماني است كه جمعيت اينستاگرام هنوز كم بود و عدهاي براي بالا بردن آمار فالوور و لايك پستهاي خود، چندين ايميل ميساختند و با هر كدام از آنها، يك اكانت اينستاگرام باز ميكردند. سپس، اكانت اصليشان را فالو كرده و پستهايشان را لايك ميكردند. كمكم اين روش در قالب سرويسهاي فروش لايك و خريد فالوور ارزان اينستاگرام كه با اكانتهاي فيك، لايك و فالو ميكردند مرسوم شد.

 

آيا خريد ويو در افزايش لايك پست هاي اينستاگرام موثر است؟ بله قطعا خريد لايك ايراني و خارجي، و حتي ويو، تاثير بسياري بر روي پيج دارد و باعث قوي شدن آن مي شود. البته در اين نكته بايد مواردي را به ياد داشت؛ مثلا اين كه اين خريدها از چه سايتي صورت مي گيرند. با توجه به افزايش انواع پيج هاي مربوط به اينستاگرام، افرادي هم وجود دارند كه يا هزينه خريد از آن ها بسيار زياد است و هم ويو و لايك ها تقلبي و فيك هستند. از زماني كه برنامه مجازي اينستاگرام روي كار آمد، پيج ها و سايت هاي متعدد بسيار زيادي هم به وجود آمدند كه كار آن ها خريد و فروش پيج، لايك، ممبر، ويو و.. بود. در اين خصوص سايت هايي معتبر بسيار زيادي وجود دارند ولي مشكلي كه وجود دارد محاسبه نرخ قيمت ها به دلار است و با توجه به وضعيت اقتصادي امروزه، خريد كردن با دلار، قطعا ضرر است. همچنين سايت هاي ايراني هم وجود دارند كه اين كار را انجام مي دهند و تجربه بسيار زيادي دارند كه سايت رسمي خريد فالوور اينستاگرام يكي از آن ها است. اين سايت معتبر ايراني با چندي سال سابقه و قيمت هاي متقاوت از هرجا، به يكي از محبوب ترين سايت هاي خريد و فروش مربوطه، تبديل شده است.

 

. ايمپرشن وايرال به اشخاص ويژه اي مي گويند كه پست يا صفحه شما را ديده اند كه در اين دسته مواردي مانند لايك كردن، كامنت گذاشتن و share كردن نيز وجود دارد. دسته ارگانيك نيز به افرادي گفته مي شود كه منحصر به فرد بوده و محتواي شما را به صورت كاملا رايگان در صفحه اول مشاهده كرده اند. در فيسبوك دو مدل ايمپرشن براي پيگيري كردن وجود دارد كه به ايمپرشن خدمتي و ايمپرشن بازديدي تقسيم بندي مي گردند. به آگهي هاي تبليغاتي كه احتمال ديده نشدن وجود دارد، ايمپرشن خدمتي مي گويند. ايمپرشن نوع بازديدي در فيسبوك نيز به محض انتشار آگهي شروع به شمارش مي كند.خريد ايمپرشن در فيسبوك و ساير شبكه هاي مجازي افراد مي تواند تاثيرات فراواني بگذارد. ايمپرشن يكي از قابليت هاي مهم در قسمت insight اينستاگرام بوده كه به تعداد دفعاتي كه كاربران پست ها يا استوري هاي شما را مي بينند. عددي كه براي ايمپرشن به دست مي آيد، با عدد ريچ يكسان نيست. ايمپرشن هاي مختلفي در بازار وجود داشته كه با تعداد و قيمت هاي مختلفي توسط افراد مختلف خريداري مي شوند. تبليغات impression در اينستاگرام نيز يكي از تبليغات مختلف موجود براي اينستاگرام بوده كه معيار آن تعداد ايمپرشن محاسبه شده است. تعداد ويو در اينستاگرام با تعداد ايمپرشن تفاوت دارد. يكي از تفاوت هايي كه ويو اينستاگرام دارد اين است كه در ويو فيلم ها را به صورت كامل مشاهده كرده ولي در ايمپرشن فقط مشاده مي كنند. افزايش ايمپرشن باعث اعتماد بيشتر اينستاگرام نسبت به پيج شما مي گردد. ريچ و ايمپرشن با هم تفاوت هاي زيادي دارند، كه آن ها را از هم متمايز مي كند. يكي از آن ها ترخ تعامل و كليك است كه ريچ آن ها را به حساب آورده، ولي ايمپرشن آن ها را محاسبه نمي كند.

 

علاوه بر اين مقدارقابل توجهي از لايك هاي ارسال اينستاگرام شما باعث افزايش محبوبيت برند شما در فضاي مجازي مي شود و پست هاي شما در اينترنت به اشتراك گذاشته مي شود. همانطور كه ذكر شد بزرگترين راه براي افزايش تعامل فالوورهاي اينستاگرام با پيج افزايش لايك واقعي آن ها است. در واقع ، تعداد لايك هاي يك پست نشان مي دهد كه پست مورد نظر چقدر در جذب بيننده موفق بوده است. توجه داشته باشيد براي افزايش لايك مطالبتان در اينستاگرام به فالوورهاي واقعي نياز داريد. با اين حال، اگر مي خواهيد فالوورهاي اينستاگرام خود را با روش هاي معمولي يا ارگانيك افزايش دهيد ، بايد هزينه و وقت زيادي را صرف كنيد. خريد لايك اينستاگرام و فالوور، زمينه جذب فالوور و لايك با كيفيت واقعي و فعال را ايجاد خواهيد كرد. اين يك امتياز ويژه براي صفحه شما خواهد بود و با دريافت لايك هاي ايراني فالوورهاي ايراني واقعي جذب پيج شما خواهند شد.

 

برنامه اينستاگرام را اجرا و وارد اكانت خود شويد. يك تيم در اينستاگرام وجود دارد كه گزارشات را بررسي مي كند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، محتوا را حذف مي كنند. اگر يك دنبال كننده تأثيرگذار هستيد ، ممكن است دوره اي را ببينيد كه خوراك اينستاگرام شما پر از محصولات كاهش وزن است كه توسط اكثر تأثيرگذاران اينستاگرام تبليغ مي شود. ايجاد آگاهي از برند، يكي از بهترين اهداف براي فعاليت در اينستاگرام است، چون به احتمال زياد مخاطبان هدف شما در اينستاگرام حضور دارند. برخي از پستها ممكن است براي افزايش آگاهي از برند توليد شده باشند، در حالي كه برخي ديگر ممكن است سعي در فروش محصولات داشته باشند. اكانتهايي كه از ويديو شما ديدن ميكنند و باعث افزايش ويو ويديو شما ميشوند همگي داراي سابقه بيش از 1سال ميباشند. بازديدكنندگان پروفايل تلگرام يا چه كساني پروفايل تلگرام من را چك ميكنند !


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۹:۴۵ توسط:palizz موضوع: نظرات (0)